Ugrás a fő tartalomra

Windows jelszó feltörése parancssorból

Ha egy PC-t többen használnak, általában jelszavas belépéssel  védik beállításaikat, adataikat. Ez a védelem azonban gyakorlatilag semmit sem ér, segédprogram nélkül is bárki megváltoztathatja, törölheti azt.
A módszer bemutatásával nem szeretnénk mindenkiből hackert faragni, csupán arra hívjuk fel a figyelmet, hogy mennyire sebezhető ez a “biztonsági” megodás.
Tételezzük fel, hogy saját jelszavunk nem jut eszünkbe vagy egy családtagunk kért meg, hogy segítünk kitörölni, megváltoztatni elfelejtett jelszavát.
A művelethez nincs szükség semmilyen segédprogramra, a Windows parancssorát fogjuk csak használni.

A teendők pontos leírását itt lehet elolvasni.

(Közben 5 másodpercre megjelenik egy hirdetési oldal, amiről a jobb felső sarokban található Skip Ad gombra kattintva lehet továbbjutni.)

Megjegyzések

  1. Ha valakinek fizikai hozzáférése van a géphez, akkor nincs értelme biztonságról beszélni. A trükk egyébként hasznos, köszi :)

    VálaszTörlés
  2. Ezek hasznos dolgok, amiket írtál, de én ezt messze nem nevezném "jekszó feltörésnek". Az ilyen típusú "hackelést" még a sokkal biztonságosabb Linux is megengedi a root-nak. Gondolom itt is csak a Rendszergazda teheti ezt meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én vendégfiókból próbáltam és nem sikerült... azt írta, hogy : A hozzáférés megtagadva.

      Törlés
    2. velem is ez történt... nekem se engedi:( de ilyenkor mit kell csinálni??

      Törlés
    3. Igen, nekem is ez a gondom. Vendégről nem megy. Tudnátok erre valamit?

      Törlés
  3. nekem az lenne a kérdésem hogy nem lehet valahogy azt megcsinálni hogy csak megnézem hogy mi kód és nem változatom meg? (nem probléma az ha cska a redszergazda vindózban lehet megcsinálni mert néha napján 1x 2x be tudok lépni oda is)

    VálaszTörlés
  4. valaki tudna nekem segíteni. nem tudok belépni a windows, vagyis még a start se jön be, mert a testvérem megváltoztatta gépen a jelszót és amikor beírta valószinű rossz jelszót adott meg, mert nem fogadja el azt amit én beírok és a hülyesége miatt a tételiem úsznka el, amin órákat dolgoztam. hoy lehet feltörni a jeészót vagy valahogy bejutni? nem akarok hackerkedni csak kellennek a tételeim,mert nayon sokat szenvedtem velük. köszönöm a segítséget, valaki el tudná küldenie a nike0203@citromail.hu a segítséget

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hasonló történt velem is aki tudja erre h mit lehet csinálni ha még a start se tudom betölteni, mivel a jelszómat sikeresen megváltoztattam. ÉS nem enged be utána.Nekem is sok adat van a gépemen. Aki tudja megköszönném ha leírná nekem e-mailbe. : madeb@citromail.hu a segítséget!

      Törlés
  5. Kipróbáltam a céges gépen! NEM MŰKÖDIK!!!!!!
    A sajáton viszont IGEN! Szóval nem ilyen egyszerű ez!!!!!!! Mind a két rendszer 32 bites XP SP3!
    Szóval sántít!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem sántít ez sehol... Amennyiben a cégednél van egy értelmes, az informatikához értő ember rögtön beállítja, hogy ezt ne lehessen megtenni. Valamint egy hálózaton belül csak a legmagasabb jogokkal rendelkező fiók (nem a rendszergazda!!!) tudja ezt használni, másképp: 5.számú rendszerhiba hozzáférés megtagadva

      Törlés
    2. Miért is kell ezt külön beállítani??

      Törlés
  6. ez naon kafa müködik

    VálaszTörlés
  7. nekem azt írta ki hogy a hozzáférés megtagadva...
    Ilyenkor mit lehet tenni?

    VálaszTörlés
  8. valaki mondja meg hogy tudom bekapcsolni a nootbookomat mert elfelejtettem a passwordot

    VálaszTörlés
  9. azt irja ki hogy 5. számu rendszerhiba hozzáférés megtagadva

    VálaszTörlés
  10. Nekem is azt írja 5. számú rendszerhiba hozzáférés megtagadva

    VálaszTörlés
  11. Nekem az a bajom, hogy újratelepítést követően, anélkül hogy bármikor is megadtam volna jelszót, a telepítés végén nem enged be, az én nevem(amit megadtam felhasználó névként) szerepel, de jelszót kér, és sehogy nem tudok belépni, így a start-ot sem tudom elérni.Ilynkor mit lehet csinálni?

    VálaszTörlés
  12. Ahh...jaj.azért irja ki hogy hozzáférés megtagadva, mert nem vagy administrator módban, nincs jogosultságod a user-ek megtekintéséhez, módosításához.

    VálaszTörlés
  13. windows 7-nél ezt megleht csinálni én ott próbáltam ki de azt írja h 5-ösz számú rendszerhiba:(

    VálaszTörlés
  14. Én ha beirom, h Net User akkor azt yrja, h [ a megadott nevet (User) nem ismer fel a rendszer] miért van ez? 64 bites vistám van!

    VálaszTörlés
  15. Akkor most meg lehet csinálni a windows 7-nél, vagy nem?


    öreg

    VálaszTörlés
  16. Hát ezt csak Rendszergazdák tudják megcsinálni....
    Szóval ez szinte semmi.
    De egy Linux-al már simán megtehető szinte bármi!
    Na csáó:D

    VálaszTörlés
  17. Nekem azt írja ki: "Hozzáférés megtagadva"

    VálaszTörlés
  18. Nekem az a kérdésem, hogy skype felhasználóhoz a jelszót hogyan lehet feltörni.

    Ez azért kellene, mert egy haveromat meg szeretnék tréfálni....

    VálaszTörlés
  19. Nekem amikor kéri a jelszót, akkor nem enged beírni 1 betűt sem. Miért van ez?

    VálaszTörlés
  20. Hello!
    Elfelejtettem a rendszergazdai jelszavamat, és nem tudok bizonyos dolgokat megváltoztatni a gépemen. Még a három gombos újraindítást sem. Kipróbáltam a parancssoros kódfeltörést, de nem enged új jelszót beírni. Ha csak entert ütök, ugyanúgy nem enged belépni bizonyos helyekre, mert azt írja, hogy a jelszó megadása kötelező, üresen nem maradhat.

    VálaszTörlés
  21. A NET USER parancs lecseréli a jelszót és nem feltöri! Rendszergazdai jogosultság kell hozzá. Hogy más user jelszavát lecerélje, ahhoz rendszergazdiként kell futtatni a Parancssort.

    VálaszTörlés
  22. Heló és ha csak simán entert nyomok a jelszó megváltoztatásánál és bejelentkezéskor ha beirom a jelszór akorisbelép és akors ha nem?

    VálaszTörlés
  23. omg nem értem, hogy mit nem lehet ezen érteni az egész egy biztonsági rés amit rendszergazda/administrator módban tudsz elérni példa hogy megértsd: van egy gép külön fiókok anyu tesó te. tesó megváltoztatta anyu jelszavát anyu téged szid hogy csináld meg. Ha te telepítetted az oprendszert mert nem vagy lámi és nem szervizben csináltattad akkor biza a dos parancs sort futtatod rendszergazdaként (ha nem vagy biztos hogy admin jogaid vannak jobb klikk az ikonjára és futtatás mint...)és akkor már menni fog ha nem írsz be semmit a jelszó helyére akkor magyarul értelmezve NINCS jelszó.

    VálaszTörlés
  24. A probléma egyszerű egyeseknél, egyszerűen nincs jogod jelszóváltáshoz, vagy nem vagy Rendszergazda!

    VálaszTörlés
  25. bocsi hogy megkérdezem de nekem nem sikerül
    nem ir be betüket és azt irja hogy a hozzáférés megtagadva
    kérlek segíts

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha Vistád vagy Win7-ed van akk keress a keresőben a 'parancssor'-ra, és jobb egérgombbal menj arra hogy FUTTATÁS RENDSZERGAZDAKÉNT! Így működni fog.:)

      Törlés
    2. nekem így sem működik...ugyanaz a hiba...

      Törlés
  26. Sziasztok nekem az lenne a kérdésem hogy a futtatás ablakot hogyan tudnám meg nagyobbítani mert nagyon kicsi! Ha tudjátok itt az email címem: molnar.david97@freemail.hu

    VálaszTörlés
  27. na kösszi ez nekem sikerült VENDÉG fiókba
    KÖSSZI
    most a szenyó bátyám meg kapja a magájét!!
    XDXD

    VálaszTörlés
  28. HALJÁTOK EZ TÉNYLEG MŰKÖDIK
    és én VENDÉG fiókkal csináltam
    nem kell semmit se csinálni csak be írod Net User kiírja mi a valósneve a rendszergazdának és beírod Net User (a profil) *
    nálam bátyám ez
    Net User User *
    és meg adod a jelszót
    ezt neked szenyó bratyó!
    köszönöm szépen a segítséget!

    VálaszTörlés
  29. Windows7 - MŰKÖDIK !!!

    volt két fiókom elfelejtettem a jelszót.

    jelszavas fiók belép.

    Kellékek !!! futtatás rendszergazdaként !!!! parancssor
    és a fentiek követése

    Entert nyomtam kétszer és kitörölte az elfelejtett jelszót !

    VálaszTörlés
  30. MŰKÖDIK !!! WIN 7 ben is
    vigyázz a cmd futtatása rendszergazdaként

    VálaszTörlés
  31. ez valóban elég gyengusz. eleve rendszergazdának kell lenni hozzá, ha meg az vagy, egynél egyszerűbben, a grafikus felületen is simán meg lehet változtatni a userek jelszavát...

    VálaszTörlés
  32. szia.nem tudok az oldalamra fölepni,beirom a felhasználo nevet de a jesot nem fogadja el,rá méntem"elfelejteted e jelszavad"kitöltöm a karaktért,mad kiad égy ujabb oldalt kéri a félhasz.nevet ha eszt beirom vissza ugrik ahonan elkeztem,és kezdhetem elöröl az egészet.

    VálaszTörlés
  33. ez az ötlet nagyon jó és hasznos kösz h felraktad (=

    VálaszTörlés
  34. "..nevű felhasználó jelszó nélkül is be fog tudni lépni." Ez azt jelenti, hogy most jelszó nélkül meg jelszóval is be lehet lépni? (nem kötekedésből mondom) nagyon fontos lenne, hogy válaszoljatok! Én nem hacker vagyok, hanem előlem jelszavazták le a közös gépet -.-

    VálaszTörlés
  35. Nekem is le van jelszavazva és ennél a módszernél azt hozza ki hogy 5. számu rendszerhiba és nem enged belépni. innen is le vagyo ktiltva. sajnos apám informatikus ...

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok! Bizonyos dolgokat nem tudok telepíteni, mert rendszergazda kell hozzá. Viszont a fiókom szerint rszg. jogokkal rendelkezem. Mi lehet a probléma?
    Előre is köszi a választ.

    VálaszTörlés
  37. A módszer csak akkor működik ha nekünk is rendszergazda jogosultságunk van. Csak ezt az elején elfelejtették megemlíteni. Különben lekorlátoz az ablak és nem tudunk mit kezdeni vele.

    VálaszTörlés
  38. Nekem mükszik de nekem csak megnézni kéne a jelszót nem megváltoztatni...
    A suligépemen akartam vmit telepíteni, de ha megváltoztatnám a rendzsergazda jelszavát az durva lenne...
    Vki tud Segíteni?

    VálaszTörlés
  39. Sziasztok elfelejtettem a rendszergazdai jelszavam nem tudnátok segíteni nekem?
    Semmijen frissités nem jön le mer a rendszergazda megtagadja!

    VálaszTörlés
  40. Segítsetek! jelszóval védem a gépem a munkahelyemen, de valaki mégis hozzáfér, mert kikapcsolom, ha nem dolgozok és ha beindítom a legutóbbi dokumentum nem az amin én dolgoztam.Elvileg senkinek sem lehet a másik gépéhez hozzáférni? Olvastam a 3 gombos okosságról, az működik jelszó esetén. Mit tegyek, hogy az a mániákus ne férjen az adataimhoz???

    VálaszTörlés
  41. Hogy lehet csak a jelszót megtudni nem pedig lecserélni?

    VálaszTörlés
  42. Hali. Köszi a leírást. Van egy kis bajom akár mit próbálok azt írja h "5. rendszer hiba" "A hozzáférés megtagadva."
    Már nagyon idegesít... én nekem nem a bátyám és nem is anyám rakott jelszót a gépre. Ha nem volt kolesztársam vissza akart vágni vmivel. leleste a rendszergazda jelszavát és átírta azt.

    VálaszTörlés
  43. Egy szállodai gépnél vagyok és egy játékot akarok felrakni de nem tudom hozzá felrakni a winrar-t a winzip-et se a daemon tools-t se mert nincs engedélyem. Csak a Rendszergazdában lehet engedélyt adni de nem tudom a hozzá tartozó jelszót. Jelszóemlékeztetőnek egy h betű van kirakva. Éss a parancssornál a Net User Guest parancsnál azt írja hogy 5. számú rendszerhiba történt, hozzáférés megtagadva. A Net Users Guest* parancsnál pedig nem jön be a kérdés h mi legyen az új jelszó. Mit csináljak?

    VálaszTörlés
  44. nálam is működik

    VálaszTörlés
  45. nekem amikor kijön h "Type a password for the user" akkor nem tudom(nem engedi) beírni a jelszót........mi lehet a baj?

    VálaszTörlés
  46. hellosztok.
    egy kicsike segitség kéne mert nekem vista inspirate van a gépen és nincsen olyan a start menübe hogy futtatás.
    akor holl keresem?

    VálaszTörlés
  47. ird be a keresobe az mindenkepp kidobja

    VálaszTörlés
  48. hali mindenkinek azt hogyan tudom megcsinálni, hogy ne új jelszót adjak meg futtatás cmd-nél hanem a jelszót mutassa meg?

    VálaszTörlés
  49. annak an évtelennek aki aug3. án irta hogy nem müködik válasznak:
    Mert ha nem vagy rendszergazda a számitogépen csak egy sima felhasználó nincs jogosultságod parancssorbol megváltoztatni a rendszergazda jelszavát. Ajánlom kérd meg őt hogy tegyen rendszergazdává vagy szerezz be boot lemezt ;)

    VálaszTörlés
  50. ... és a megadott parancsok semmit sem érnek, ha olyan Policy-t használsz, amiben definiálva van, hogy csak a rendszer adminisztrátor, vagy a saját felhasználó változtathatja meg.
    Amúgy meg a windows-n belül, mindig az a beállítás szerepel, hogy bárki változtatja.
    Szóval, ha nem értesz hozzá, akkor először informálódj a biztonsági beállításokról, azután játszd el, hogy hacker vagy!
    Az otthoni gépen felesleges tesztelni, mert tudod a beállításokat, ami röviden jellemeze: NINCS BEÁLLÍTÁS!

    VálaszTörlés
  51. Szevasztok nekem azt írja 5. számú rendeszerhiba:S

    VálaszTörlés
  52. ,,valaki tudna nekem segíteni. nem tudok belépni a windows, vagyis még a start se jön be, mert a testvérem megváltoztatta gépen a jelszót és amikor beírta valószinű rossz jelszót adott meg, mert nem fogadja el azt amit én beírok és a hülyesége miatt a tételiem úsznka el, amin órákat dolgoztam. hoy lehet feltörni a jeészót vagy valahogy bejutni? nem akarok hackerkedni csak kellennek a tételeim,mert nayon sokat szenvedtem velük. köszönöm a segítséget, valaki el tudná küldenie a nike0203@citromail.hu a segítséget" nekem is ugyanez a problémám. nagyon megköszönném, ha valaki tudna segíteni. a katica_lili@citromail.hu-ra küldjetek valamit, légyszi

    VálaszTörlés
  53. keygyuk ott hogy ez amit leirt vki ez nem er semmit mert kiprobaltam azt csak akkor hasznalhatod ezt ha rendszergazda vagy alabbol tehat pl korlatozott felhasznalobol ez nem er semmit mert csak ``5.szamu rendszer hiba``t fog irni mert ``A Hozza feres le van tiltva``

    VálaszTörlés
  54. Én odaáig jutok el, hogy kéri az új jelszót de semmit nem enged beírni.
    Ha valaki tud megoldást kérem válaszoljon!

    VálaszTörlés
  55. Olvassatok is már bakker ne csak írjatok!!
    nem enged semmit beírni... persze... esetleg csak nem mutatja amit írsz, nem??

    VálaszTörlés
  56. ez nem is működik rendesen

    VálaszTörlés
  57. nem tölt be a windows, és kódot kér, hogy tudom feltörni?

    VálaszTörlés
  58. Ami az 5-ös számú rendszerhibát (hozzáférés megtagadva) illeti:
    -amennyiben egy összekapcsolt hálózaton (LAN vagy egyéb) vannak a gépek, a parancsot csak a legmagasabb jogokkal(!) rendelkező felhasználók használhatják fel :). A legmagasabb jogokkal rendelkező alatt nem a rendszerazda értendő, mivel a rendszergazda jogai is letilthatóak.
    -amennyiben nem vagy hálózaton és nem működik:
    a) nem rendelkezel rendszergazdai jogokkal
    b) az adott parancs/jog le van tiltva, a csoportházirendben vagy a protokolloknál érdemes a tiltást keresni, ha ott nincs meg rámehetsz a HKEY_USERS-re ahhoz pedig úgysem értesz!
    ui.: a legtöbb felhasználó erről a parancsról nem tud, így ott használható, de egy szakember, vagy egy haladó(bb) felhasználó gépén úgysem tudod alkalmazni
    rövidebben: ha meg akarod szivatni a haverod vagy a tanárodat megteheted, de egy cégnél vagy egy informatikusnál ne próbálkozz vele, mert rájön, és igencsak fenékbe billent...

    VálaszTörlés
  59. Helo!
    Nekem minden tökéletesen működik az utasítás alapján, viszont mikor megadom a jelszót a gépnek, és beírom hogy Net User(Gabi), akkor mindent leír amit le kell írnia a számítógépről, csak azt nem írja ki konkrétan hogy mi a jelszava a számítógépnek valahogy így - A jelszó: ......
    Szóval ha tud valaki segíteni az feltétlen szóljon!
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  60. Hello!
    Remelem valaki tud segiteni...
    Kivettem masik gepbol (laptop) a HDD-t es azon vannak adataim,
    amit szeretnek elerni. A regi laptop nincs mar meg.
    A HDD-t USB-n csatlakoztattam az uj laptophoz, latja, ez ok.
    Tudom a jelszot, de amikor meg akarom nyitni a regi windows xp
    documentumok mappat, akkor nem engedi es semmi opcio nem jon fel arra,
    hogy megadjam a jelszot vagy felhasznalot.
    Pls help!
    Koszi elore is!
    Angel

    VálaszTörlés
  61. Hello,
    Remelem valaki tud segiteni!
    Kivettem regi laptopombol a HDD-t amin el szeretnem erni a regi
    adatokat. Tudom a jelszot, tudom a felhasznalo nevet.
    Regi laptop mar nincs meg. (tehat nem tudom elinditani a regi windowst)
    Uj laptophoz USB-vel csatlakoztattam a HDD-t.
    Latja, kafa. Viszont a administrator felhasznalo fiokjaba
    nem tudok belepni es nem talalkok semmi modot, hogy a jelszot beirva
    meg tudjam nyitni ennek a felhasznalonak a dokumentumok mappajat.
    Pls help!
    Elore is koszi!
    Angel

    VálaszTörlés
  62. Helló!

    Segítséget szeretnék kérni, Windows 7-m van,megváltoztattam a rendszergazdai jelszavamat de sajnos elfelejtettem, segítség kellene a belépéshez. végigcsináltam a fent leírtakat de nem jött össze.

    Kösz előre is Zsini

    VálaszTörlés
  63. Hello valaki nem tudja hogyan lehet konnyenn,gyorsann feltorni eggy skype jelszavat?:P

    VálaszTörlés
  64. Koszonom a segitseget sziasztok!

    VálaszTörlés
  65. 5. számú rendszerhibát ír :// ez miért van?

    VálaszTörlés
  66. akkor ugy csináld ha azt irja hogy keresés parancssor jobb klikk rá futtatás rendszergezdaként ugy csináld ezeket (net user) (enter)utána ujra ird pl[net user resov *] és ha nem akarod a jelszot rá akkor 2 enter és kész :DD

    VálaszTörlés
  67. Sziasztok! Rendszergazdaként bejelentkeztem Beírtam amit fent ti is elolvastatok és az aktuális fiókon kívül nem talált semmit. Pedig 3 felhasználó is van.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Síelőknek indított appot a Helly Hansen

Nincs is annál jobb, mint amikor a frissen hullott hóban szelhetjük a hegyeket. A Helly Hansen ezért új applikációt fejlesztett a téli sportok szerelmeseinek. A First Track alkalmazást azoknak találták ki, akik a legelső nyomokat szeretnék rajzolni a térdig érő szűz hóba. Az új app egy hagyományos ébresztőórából és egy speciális hó jelző funkcióból áll. Ha az éjszaka hullott hó mennyisége meghaladja az előre beállított értéket, a program reggel korábban ébreszt. Így a többieket megelőzve elsőként mehetünk fel a pályára, ahol friss szűzhó fog várni. Csak annyi a dolgunk, hogy kiválasztjuk a legközelebbi síterepet, beállítjuk a hó mélységét, és hogy ettől függően hány órakor akarunk felkelni, majd nyugodtan alhatunk. A First Tracks gondoskodik róla, hogy semmiről ne maradjunk le. A teljes anyag elérhető a  Magyar Sajtóanyag Adatbázis -ban

2011 legizgalmasabb világrekordjai

A RecordSetter oldalra idén is számos érdekes és meghökkentő rekordkísérletről készült  videót küldtek be. A világ 50 országából érkezett és mozgóképes bizonyítékokkal alátámasztott rekordok száma több mint 8000 volt. Ezek közül az oldal üzemeltetői kiválogatták a tizenöt legérdekesebbet. A listában olyanok kaptak helyet, mint például a legtöbb ember felett elvégzett szaltó, a legtöbb egy kézben tartott ceruza, a harminc másodperc alatt legtöbb lenyelt borotvapenge vagy az a break táncos, aki a leghosszabb ideig, több mint 13 percig forgott megállás nélkül a fején.  A Top 15 rekord videóját itt lehet megnézni,  és ezek alapján bárki megpróbálhatja megdönteni ezeket a csúcsokat. Mielőtt azonban bárki erre szánja magát, gondoskodjon a kísérlet dokumentálásáról, mert csak így lehet elfogadtatni az esetleges új rekordot. Related articles Set your own bizarre World Record at Record Setter (lostateminor.com) How To Set A World Record: Here's What To Do (VIDEO) (huffingtonpost.com)

Netflix, Hulu és társai Magyarországról

Jónéhány olyan zenei és videó szolgáltatás van az interneten, amit hazánkból nem lehet elérni. Így azután csak szomorkodva olvashatjuk az ismertetőket, hogy milyen remek filmeket, tévésorozatokat nézhetnénk meg, illetve mekkora zenei kínálatból válogathatnánk, ha az USA-ból vagy néhány tőlünk nyugatabbra levő országból csatlakoznánk az internetre. Proxy és VPN beállításokkal ki lehet kerülni ezeknek a korlátozásoknak egy részét, azonban az ilyen megoldások meglehetősen bonyolultak és gyakran nagyon lelassítják az internetünk sebességét. A playmoTV szolgáltatás azonban rendkívül kényelmesen és mellékhatások nélkül teszi lehetővé, hogy Windows, Mac OS X, iOS, Apple TV, PS3, vagy Xbox 360 készülékkel nézzük a Netflix, Hulu Plus, Hulu, iTunes Store, Amazon Instant Video, NBC, ABC, CBS, Lifetime, FOX Soccer TV videó csatornáit, illetve válogassunk a Pandora, Spotify, Grooveshark, Last.FM hatalmas zenei kínálatából. A  playmoTV   oldalán részletes leírást kapunk, hogyan kell számítógépünket